Kirkekonsert - "Leger uten grenser"

Publisert av Einar Eriksen den 20.10.22.

Motto for årets TV-aksjon er «Sammen redder vi liv». Leder for TV-aksjonen i Ullern, Pål Hagstrøm, holdt en appell. Årets aksjon skal hjelpe «Leger uten grenser» i deres arbeid med å forebygge epidemier og behandle mennesker som rammes av sykdommer i fire land: Bangladesh, Den sentralafrikanske republikk, Den demokratiske republikken Kongo og Sierra Leone. Innsamlede midler 12.000 kr går uavkortet til TV-aksjonen, og Lilleaker gir i tillegg et tilsvarende beløp.

Et av landene som skal motta støtte er Sierra Leone. Lilleaker Lions har i flere år støttet en skole i landet, Bissauskolen, ved Bonthe med midler til driften.

De som var til stede i Ullern kirke denne søndagen kunne nyte en stemningsfull konsert samtidig som de var med å støtte Lilleaker Lions bidrag til TV-aksjonen. Vi takker de tilstedeværende samt korps og kor som underholdt. Programmet er vist nedenfor. Harald Nesset var som vanlig ansvarlig for planlegging og gjennomføringen av den fine konserten.