Konsert for TV.aksjonen 2021

Publisert av Einar Eriksen den 20.10.21.

Kirken var pent lyssatt, og det ble en stemningsfull konsert. Bestum Stasmusikk, Hagebykoret og Lilleaker Janitsjar sto for den musikalske underholdningen og laget en hyggelig kveld for de mange fremmøtte. Lilleaker Lions takker alle deltagere samt Ullern menighet som stilte kirken til disposisjon. Programmet er vist nedenfor.

Harald Nesset ledet konserten og deltok selv i både kor og janitsjar. Harald poengterte at vi er heldig som lokalt har to korps for voksne.

Årets TV-aksjon er viet Plans arbeid for å bekjempe barneekteskap. Johann Yoon fra Plan var til stede og fortalte at fattigdom er en viktig faktor til at hvert tredje sekund blir en jente giftet bort i verden. Midlene fra TV-aksjonen 24. oktober skal bl.a. gå til skolegang, yrkesopplæring og opplysning. De innsamlede midlene fra konserten går direkte videre til formålet, og Lilleaker Lions som klubb støtter i tillegg med 10.000 kr

BLI BØSSEBÆRER. Ring 02025. Bli med på årets viktigste søndagstur 24. oktober!