LILLEAKER LIONS ARBEID UNDER COVID 19

Publisert av Jørn Breyholtz den 10.11.20. Oppdatert 02.06.21.

Bildet viser årets president Jørn Breyholtz. Jørn leder klubben i et meget utfordrende år som er preget av Covid 19 situasjonen. Mange av våre interne møter har måtte avlyses, og vi har som mange andre måtte finne nye muligheter til å kunne kommunisere. Da vi ikke lenger kan treffe så mange i vårt nærmiljø, gir dette også utfordringer i å nå ut til våre støttespillere.

Dessverre har vi så langt måttet avlyse våre årlige inntektsgivende arrangementer. Det omfatter bl.a. kunstutstillingen på Stoppestedet og andeløpet i Lysakerelven. Se bilder. Imidlertid forsøker vi å støtte de som trenger det aller mest. Dette gjelder blant annet trengende i nærmiljøet i samarbeid med Ullern bydel, støtte til Lions Førerhundskole og Namins krisesenter for barn i Auce kommune i Latvia. Lilleaker Lions har et positivt engasjement og medlemmer med "stå på" vilje. Vi skal komme oss gjennom denne tiden og fortsette å følge mottoet: »Lions er gode venner som hjelper andre»!

Hvis du vil støtte oss via VIPPS nr. 11463 eller via Norsk Tippings grasrotandel "Lions Club Oslo Lilleaker med org. nr. 984 461 321», er klubben takknemlig for det. Våre midler går uavkortet til veldedig formål.