Lysaker Andeløp 2019

Publisert av Einar Eriksen den 11.12.20.

Årets arrangement:

Lilleaker Lions arrangerer Lysakerelva Andeløp lørdag 7 september kl 1600. Løpet arrangeres for sjette gang og går i lokale historiske omgivelser.

Base for løpet er området mellom Jernbanebroa og Ruinen som ligger i nærheten av Statkraft. Her holder speaker-tjenesten til, og det blir kiosksalg og aktiviteter for de minste barna. Erfaringsmessig vil vannføringen i Lysakerelva variere, og start og mål vil bli tilpasset etter vannføringen. Det er gangveier i området som gjør at det er enkelt å følge løpet underveis. Bildet ovenfor er fra fjorårets start og viser endene i ferd med å posisjonere seg.

Loddsalg for deltagelse i andeløpet skjer på denne måten:

Hver enkelt and har sitt spesifikke nummer. Nummeret på en kjøpt loddseddel samsvarer med nummeret på en and. Kjøper av lodd får sitt/sine loddnummer som bevis. Det er fellesstart, og den anden som kommer først i mål vinner hovedpremien. Endene forblir Lilleaker Lions sin eiendom, og de oppbevares av Lions både før og etter løpet.

Pris per lodd er kr 100.-

Premier:

De fire første endene i mål premieres med:

1.premie er gavekort til en verdi av kr 15.000.-

2.premie er gavekort til en verdi av kr 8.000.-

3.premie er gavekort til en verdi av kr 3.000.-

4.premie er gavekort til en verdi av kr 2.000.-

Vinnerne blir kunngjort på denne hjemmesiden

Kjøp av lodd:

Lodd kan bestilles ved bruk av:

• VIPPS til Lilleaker Lions / 11463 eller
  • Via e-post til post@lilleakerlions.no og innbetaling til konto nr. 7039.05.03723

Ved bestilling skriv inn antall lodd, navn, adresse og telefonnummer. For VIPPS oppgis dette i meldingsfeltet.

Vi takker våre sponsorer: