Lysakerelva Andeløp 2022

Publisert av Einar Eriksen den 10.05.22. Oppdatert 20.10.22.

Løpsresultat fra Lysakerelva Andeløp 03.09.2022.

Årets andeløp ble en sportslig suksess med 1368 startende ender og gledelig mange tilskuere. Værforholdene var fine, men vannføringen var liten. Det gjorde at kun noen få ender klarte å rive seg løs fra hovedfeltet, men de lagde til gjengjeld en spennende innspurt.

Vi takker alle som kjøpte lodd. Inntekten fra løpet går uavkortet til vårt hjelpearbeid.

Vinnere av løpet ble:

1. Premie 15.000 – Tore Andersen – Lodd 1162
  2. Premie 8.000 – Aleksander – Lodd 1232
  3. Premie 4.000 – Nina Thorsby – Lodd 490
  4. Premie 2.000 – Kristin Hauge Mansaray – Lodd 1171
  5. Premie 1.000 – Anna Maximo – Lodd 1347

Kjøp av lodd:

Lodd kan kjøpes fra denne nettside ved å trykke HER. Du kommer da rett inn i loddmodulen vår hvor du velger antall lodd. Betaling skjer ved at du blir videreført i Vipps som automatisk registrer ditt navn. Du vil senere få tilsendt en bekreftelse som inneholder nummeret på ditt/dine lodd.

Lodd kan også kjøpes på CC Vest følgende lørdager: 13.8. - 20.8. - 27.8 - og løpsdagen 3. september.

Pris per lodd er kr 100.-

Årets arrangement:

Lilleaker Lions arrangerer Lysakerelva Andeløp lørdag 3 september kl 16.00. Løpet arrangeres for åttende gang og går i lokale historiske omgivelser.

Base for løpet er området mellom Jernbanebroa og Ruinen som ligger i nærheten av Statkraft. Her holder speaker-tjenesten til, og det blir kiosksalg og aktiviteter for de minste barna fra kl 15.30. Det er gangveier i området som gjør at det er enkelt å følge løpet underveis. Bildet viser endene i ferd med å posisjonere seg.

Numrene på endene samsvarer med numrene på loddseddel:

Hver enkelt and har sitt spesifikke nummer. Nummeret på en kjøpt loddseddel samsvarer med nummeret på en and. Kjøper av lodd får sitt/sine loddnummer som bevis. Det er fellesstart, og den anden som kommer først i mål vinner hovedpremien. And nummer to får andre premie osv. Endene forblir Lilleaker Lions sin eiendom, og de oppbevares av Lions både før og etter løpet.

Premier:

De fire første endene i mål premieres med:

1. premie er gavekort til en verdi av kr 15.000.-

2. premie er gavekort til en verdi av kr 8.000.-

3. premie er gavekort til en verdi av kr 4.000.-

4. premie er gavekort til en verdi av kr 2.000.-

5. premie er gavekort til en verdi av kr 1000.-

Vinnerne blir kunngjort på denne hjemmesiden og på vår Facebook side Lions Club Lilleaker. Blir ikke løpet gjennomført gjøres en loddtrekning av premiene.

Vi er samarbeidspartnere med Lilleaker Lions: