OPERASJON VED

Publisert av Einar Eriksen den 07.12.20. Oppdatert 12.12.20.

Oslo 18.12.2019. Lilleaker Lions støtter Operasjon Ved Oslo som ble startet i 1969 og har som formål å hjelpe eldre og uføre i Oslo med brensel. De holder til på Etterstad hvor ca. 25 pensjonister og frivillige arbeider med å klargjøre veden. Utkjøringen starter tidlig på høsten og varer til ettervinteren. Midler til driften skaffes ved bevilgninger fra kommunen og bidragsytere som firmaer, organisasjoner som Lions og private.

Lilleaker Lions bidrar med økonomisk støtte og med å distribuere ved i løpet av vintersesongen. Bildene viser våre medlemmer i sving med å bære vedsekker til mottagere på Operasjon Veds liste over trengende.

Vi ønsker alle som bidrar med støtte til vårt humanitære arbeid en RIKTIG GOD JUL og et GODT NYTT ÅR!