TREKNINGSLISTE KUNSTUTSTILLING  25. og 26. MARS

TREKNINGSLISTE KUNSTUTSTILLING 25. og 26. MARS

Publisert av Einar Eriksen den 20.03.23. Oppdatert 27.04.23.

27.04.23 Trekningsliste for kunstlotteriet:

Lilleaker Lions har som overordnet mål å hjelpe mennesker som er vanskeligstilte, trenger økonomisk støtte eller en oppmuntring i hverdagen. Kunstutstillingen er en av flere inntektsbringende aktiviteter som gjør vårt humanitære arbeid mulig. Inntekten går uavkortet til veldedige formål. Vårt hovedfokus er å gi støtte i nærområdet. Vi har god kontakt med bydelen og lokale institusjoner. I tillegg støtter vi nasjonale og internasjonale hjelpeprosjekter.

Alle er velkomne til Stoppestedet for å nyte kunst, ta en prat med oss for å lære mer om Lilleaker Lions og avslutte besøket med kake og kaffe i kafeteriaen.

Nedenfor er en kunstneroversikt og noen utvalgte bilder som vil bli vist på utstillingen.